គន្លឹះទាំង ៥​មាន​ប្រសិទ្ធភាព​ជួយបំបាត់ ​​ស្ត្រេស​​នៅ​កន្លែងធ្វើការ

1407747807stress1.jpgគន្លឹះទាំង៥​នេះ អាច​ដោះស្រាយ​បញ្ហា​តានតឹង​អារម្មណ៍​នៅ​កន្លែងធ្វើការ​ប្រភព៖​ Linkedin

ជា​ធម្មតានៅពេល​ដែល​មាន​ការងារ​​ច្រើន​ត្រូវ​បំពេញ បុគ្គលិក​ភាគច្រើន​តែង​មាន​អារម្មណ៍​ស្មុគស្មាញ និង តានតឹង​ជានិច្ច ជា​ហេតុ​ធ្វើ​ឲ្យ​បរិយាកាស​នៅ​កន្លែង​ការងារ​មិន​សូវ​ល្អ​ឡើយ។ ដោយសារ​តែ​បញ្ហា​ទាំង​នេះ វា​តែង​ធ្វើ​ឲ្យ​បុគ្គលិក​​ឆាប់​ខឹង និង ឆេវឆាវ ពេល​ខ្លះ​អាច​បង្ក​ជា​បញ្ហា​ផ្សេងៗ​ទៀត​​ដែល​មិនមែន​ត្រឹមតែ​នៅ​កន្លែង​ធ្វើ​ការ​​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ ថែម​ទាំង​អាច​បង្ក​បញ្ហា​នៅពេល​ទៅ​ទៅ​​ដល់​​ផ្ទះ​ទៀត​ផង។

ដូច្នេះ ប្រសិនបើ​អ្នក​ជួប​បញ្ហា​បែប​នេះ អ្នក​គួរតែ​ព្យាយាម​ដោះស្រាយ​វា​ឲ្យ​ទាន់ពេល ព្រោះ វា​ពិត​ជា​ចាំ​បាច់​ខ្លាំង​ណាស់ ក្នុង​ការ​ជៀសវាង និង កាត់​បន្ថយ​ភាព​តានតឹង​ នៅ​កន្លែងធ្វើការ។ ដើម្បី​អាច​បញ្ចៀស​បញ្ហា​ដូច​បាន​រៀបរាប់​ខាង​លើ​បាន​ ​អ្នក​អាច​សាកល្បង​អនុវត្ត​តាម​គន្លឹះ​ទាំងនេះ៖

១) ទុក​ពេល​ខ្លះ​ដើម្បី​សម្រាក
ដោយសារ​តែ​ការងារ​ច្រើន និងស្មុគស្មាញ​ពេក ជាហេតុ​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​មាន​អារម្មណ៍​ថា តានតឹង​ខ្លាំង ហើយ​ក្នុង​ករណីនេះ បើ​អ្នក​នៅ​តែ​ព្យាយាម​ធ្វើ​វា​ត​ទៅ​ទៀត នោះ​លទ្ធផល​ការងារ​របស់​អ្នក​ក៏​មិន​បាន​ផល​វិជ្ជមាន​អ្វី​នោះ​ដែរ ហើយ​អារម្មណ៍​តានតឹង​កាន់​តែ​​ខ្លាំង​ឡើង​ៗ​។ ដូច្នេះ អ្នក​គួរ​ឆ្លៀតពេល សម្រាក​ខ្លះ​ ពោល​គឺ​ ពី ១០ ទៅ ១៥ នាទី ដើម្បី​បង្កើន​ថាមពល ក៏​ដូច​ជា​ធ្វើ​ឲ្យ​អារម្មណ៍​ស្រស់ស្រាយ​ឡើងវិញ។

២) កុំ​ព្យាយាម​បន្ទោស​​ខ្លួនឯង
ជា​ធម្មតា នៅពេល​អ្នក​ធ្វើ​ការងារ​អ្វី​មួយ វា​ជៀស​មិន​ផុត​ពី​កំហុស​នោះ​ទេ។ ប្រសិនបើ​អ្នក​ព្យាយាម​ស្តី​បន្ទោស​លើ​ខ្លួន​ឯង​ខ្លាំង​ពេក វា​អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​ប្រឈម​នឹង​បញ្ហា​តានតឹង​ខ្លាំង​។ មនុស្ស​​យើង​មិន​អាច​ល្អ​ឥត​ខ្ចោះ​នោះ​ទេ ហើយ​បើ​ព្យាយាម​ដាក់​សម្ពាធ​លើ​ខ្លួន​ឯង​ខ្លាំង​បែប​នេះ អ្នក​គ្មាន​ថ្ងៃ​ធ្វើ​ការងារ​នោះ​ឲ្យ​ល្អ​បាន​ឡើយ។ ដូច្នេះ ជម្រើស​ដ៏​ល្អ គួរ​ណាស់​តែ​ចេះ​ផ្តល់​ឱកាស​ដល់​ខ្លួនឯង ក្នុង​ការ​កែប្រែ​កំហុស ព្រោះ​វា​ជា​ផ្លូវ​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​អាច​សម្រេច​ការងារ​នោះ​ឡើង​វិញ។

៣) គិត​បែប​វិជ្ជមាន
​បើ​អ្នក​គិត​ បែបណាអ្នក​នឹង​ធ្វើ​វា​បែប​នោះ។ មានន័យថា ការ​គិត​បែប​អវិជ្ជមាន វា​ធ្វើ​ឲ្យ​សកម្មភាព​របស់​អ្នក​មាន​ភាព​អវិជ្ជមាន ជាពិសេស​នៅ​ពេល​កំពុង​មាន​បញ្ហា​ស្រាប់​ផង។ ដូច្នេះ បើ​អ្នក​គិត​បែប​អវិជ្ជមាន​ច្រើន វា​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​មាន​អារម្មណ៍​ថា ស្មុគស្មាញ ហើយ​ក៏​ធ្វើ​ឲ្យ​សមត្ថភាព​ក្នុង​ការ​គិត​ដោះ​ស្រាយ​បញ្ហា ​ចុះ​អន់​ខ្សោយ​ផង​ដែរ។ ​ដើម្បី​ស្តា​ស្ថានការណ៍ អ្នក​គួរ​បង្កើត​ទម្លាប់​គិត​បែប​វិជ្ជមាន ព្រោះ​វា​អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្វីៗ​ប្រសើរ​ឡើងវិញ បើ​ទោះបីជា​អ្នក​កំពុង​ជួប​បញ្ហា​ស្មុគស្មាញ​ក្តី។

៤) ឆ្លៀត​ដើរ​លំហែកាយ​ខ្លះ
​ដើម្បី​កាត់​បន្ថយ​ភាព​តាន​តឹង​​ អ្នក​គួរ​តែ​ទុក​ពេល​ខ្លះ​សម្រាប់​ខ្លួនឯង ក្នុង​ការ​ដើរកម្សាន្ត​ផ្សេងៗ ជាពិសេស​ការ​ទៅ​ស្រូប​យក​ខ្យល់​ធម្មជាតិ​នៅ​តាម​កន្លែង​ដែល​មាន​ដើមឈើ​ពណ៌បៃតង។ នៅពេល​ដែល​អ្នក បាន​លំហែកាយ នៅ​តាម​តំបន់​ធម្មជាតិ​ផ្សេងៗ​នោះ​វា​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​មាន​អារម្មណ៍​ស្រស់​ស្រាយ និង កាត់​បន្ថយ​ភាព​តាន​តឹង​បាន​យ៉ាងច្រើន។

៥) ឆ្លៀតពេល​ហាត់ប្រាណ
ការហាត់​ប្រាណ ​ពិត​ជា​មាន​សារៈសំខាន់​ខ្លាំង​ណាស់​សម្រាប់​សុខភាព​របស់​ មនុស្ស ព្រោះ​ប្រសិន​បើ​គ្មាន​សុខភាព​មាំមួន​ទេ ជាទូទៅ​​​អ្នក​​ពិត​ជា​គ្មាន​អារម្មណ៍​ណា​ដើម្បី​គិតគូរ​លើ​កិច្ចការ​អ្វី​មួយ​ឲ្យ​ល្អ​នោះ​ទេ។ នៅ​ពេល​ដែល​អ្នក​មាន​អារម្មណ៍​តានតឹង​នៅ​កន្លែង​ការងារ ​អ្នក​អាច​ឆ្លៀត​ពេល​ខ្លះ​ដើម្បី​ទៅ​ធ្វើ​លំហាត់​ប្រាណ ព្រោះ​ការ​ធ្វើ​បែប​នេះ​អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​មាន​អារម្មណ៍ ប្រសើរ​ជាង​មុន៕

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s